Bästa

Min ponny är seriöst den bästa i världen, han är helt underbar! Idag tog han både en 4:e och en 1:a placering. Hahaha jag ramlade dock av i omhoppning, men nollade ändå grundhoppning, så vi blev placerade ändå. Golden Surprise har varit jätte duktig! I lagklassen kom jag individuellt 1:a, men själva laget kom 4:a. Även Olivia med Kasanova tog både en 1:a & 4:e placering, jätte duktig är dem! Lovisa med Ymer red två fina runder dem också, men kom tyvärr inte till omhoppning:( Känns som att jag och Suppe har en bra start i hoppningen i år!:D Så det är i alla fall vad jag gjort hela dagen, jag gick upp klockan 05:45 och kom hem 19:00 ungefär så det har varit en lång dag. Men det var helt klart värt det, som alltid! :) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0