Underbar helg!

Började gårdagen med att dre hem tilll Mattias och Andreas :* Vi stack sedan och bada samt fiska men det gick inte så bra :( Hhahaha iaf sedan drog vi tillbaka till dom där vi bla. Spella ps3, sola, skrattat(har alldrig skrattat så mycket i hela mitt liv) och spela plankan mm :D Såklart var jag ju bäst ;) Elr? Nej men det gick helt okej vann typ hälften av gångerna eller en tredje del ;) <3  Iaf kl6 kom pappa och hämtade mig, Andreas följde då med mig till gunnilse skolan där vi  skulle möta Samuel :) Resten av kvällen vart jag med Samuel och Ande iaf till kockan tio för då jag drog ner till grannarna för deras barn fyllde tio år! <3 Grattis! :D Klockan tolv gick jag och mig familj hem igen och sedan somnade jag runt ett :)
 
Idag har jag inte gjort så mycket fram till kl halv tre då jag och resten av familjen åkte hem till min farmor och farfar där vi fyrade mig 14års dag :) <3 Fick runt 700kr och lite dusch grejer :D Nöjd! Iaf efter det drog jag ovh mamma till stallet och förbrede lite för imorgon :) <3 Nu ska jag packa för jag åket ju på ridläger imorgon! Tagga tagga!? 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0