Underbar

Har en helt fantastisk ponny. Jag vet inte riktigt hur jag ska förklara vad jag känner för denna ponnyn förutom det
 
att han är underbar. Han är så himla duktig på allt han gör :* Han gör ju dock inte mer än vad man ber om <3 Hhahaha men han är grym :* För två veckorsen elller tre flög vi över 130cm jag menar vilken ponny, för nästan precis ett årsen blev han skadad och fick inte hoppas på ett halv år eller något och nu är han i full gång. Det känns som att det här är mitt och Golden Surprise guld år :* känns som att det har börjatriktig bra :* Kommit hem med två roseter efter varje tävling :') <3 Han är helt enkelt bäst :D I helgen vann vårt lag gota cupen, Vi har aldrig varit med i en lagtävling innan och kolla hur det går :'D Han nollade grunden i alla 3 omgångar i Gota :D Skit grym är han.  älskar han <3 Han är en av dom få sakerna i livet som man skulle kunna ge upp allt för <3
(Bild tagen av: Johanna Törner)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0