Planer plus dagen!

Idag: Har varit med två underbara vänner som jag inte har varit så jätte mycket med innan :* <3 Rabecka och Amanda så klart :) Skit söta som följde med mig på hoppträning för Sandra :) Iaf hoppträningen gick la helt okej men Suppe vart sjuuukt seg idag vilket kan bero på att det var sol idag :* Nu ligger jag i sängen och ska kolla ifall jag hittar ngn bra film på swefilmer :D
 
Fredag: Kommer också bli en as bra dag :) Kommer spendera dagen med Julia L :* Vi kommer åka in till stan och ta en fika :D Sedan ska jag sova över hos henne <3 Kommer bli as kul <3 
 
Lördag: Chill dag är med Julia och bara tar det lugnt :*
 
Söndag: Då blirre hoppträning  igen :D 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0