Dagen :d

Började dagen med hopptävling vilket gick helt okej laget kom tvåa i hela lerumsmästerskapet och vann hoppningen :D <3 Så det var ju helt lyckat :) Vårt lag består av:Wilma, Moa. Linnea, Cecilia(jag) och vår grymma lagledare Tamara(Wilmas mamma <3 Samma lag som vi hade i gota :D Vårt lag ska även starta i div.2 nu till hösten :) Vet inte ifall det är exakt samma lag men Tamara blir iaf vår lagledare :D <3 
 
När jag och Alexandra kom hem duschade jag och sedan solade vi m.m i en c,a timma sedan gick vi ut och gick :D Jag är nere på 08.55min/km när jag går vilket jag tycker är väldigt bra, för fösta gången låg jag på 10.58 eller ngt :D Mitt mål är att komma ner till 08.00 innan sammaren är slut :D Vi var ute i nästan en timme och gick runt 7km :D  När vi kom hem blev det hemmgjorda smoothies med havre i så dom var väldigt mätande och skit goa <3
 
Ngn timme senare åkte Alexandra hem så jag kollade två avsnit av en serie(90210) och sedan åt jag krabba :O <3 HIhi :D En kvart efter maten gick jag ut och sprang 3.54km Stanade två korta gånger och gick upp för en halv backe men sprang resten :D <3 Kändes ganska bra faktist men sprang dock inte på tid utan bara att försöka mig runt :D Men tror jag sprang på 6.30min/km eller något sådant.
 
Nu sitter jag och dricker citron.vatten och äter honungsmelon :D <3 Ska kolla några mer avsnit av 90210 innan jag går och lägger mig iaf. Kanske gör något mer vet inte riktigt :* 
 


Kommentarer
Anonym

ta med din system kamera till marstrand ?<3

Svar: Veet inte tror inte att jag orkar gå runt med den hela dagen :( <3
Cecilia

2013-06-07 @ 21:48:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0