Alexandraaaaaa <3 :*

Har precis kommit hem från Nordstan där jag möte alexandra <3 :* Vi tog en liten fika på espresso house!
Kärlek till deras smouthis asså :* Efter fikan kollade vi runt i några affärer bl.a HM där jag hittade ett skiit söööt linne med en diamant på :* Bild kommer senare ikväll elr imorgon :* <3 Nu ska jag nog ta och måla naglarna och kolla på ett avsnit av Pretty Little Liars :* Är helt kär i serien har kollat runt 30 avsnit på bara några dagar ! Den serien rekomenderar jag starkt :) Den finns på swefilmer :) <3


Kommentarer
Maarii

Kan inte du lägga ut bilder på dina nagel grejer du beställde

Svar: Ja absolut! Mamma ska hämta dom imorgon från posten! ;) <3
Cecilia

2013-01-07 @ 15:45:01
URL: http://Nailbymaarii.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0