gäst blogg av mig

Hej hopp gummisnopp! Lata Cecilia orkar inte blogga så jag tänkte vara en snäll kompis att blogga åt henne (det var inte så at hon slängde datorn i mit knä och skrek GÄSTBLOGGA, inte alls nejnej). Idag har cicci hoppat Pay N Jump på Alleby, 90 gick jättebra! 1 m vägrade han på 5:e hindret 3 tre gånger så efter det fortsatte hon inte, men det hon hann hoppa gick super fiiiiiint!! Vi har precis ätit och är helt döda av mätthet (vet inte om det ordet finns). Ikväll ska vi proppa i oss massa godis och frukt (hur vi nu ska orka det), vi får ju passa på nu när jag ändå är här, jag har ju faktiskt tagit mig hela vägen från Varberg. 
 
Oh, juste det, jag heter Malou och är grymt cool och Cecilia är grymt töntig! 
 
Ni hitta min facebook hääääääääääääääääär adda mig om du är cool som jag ;) 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0