Min älskling <3

Är så sjukt stolt över dig min sötaste och underbaraste ponny utan dig skulle jag va på botten men du får mig att känna att vi är på topen. Igår red jag dig över bommar ibörjan var du inte så pigg men sen när jag tog ett spö var du underbar  behövde inte end röra dig med det. Men du gick underbart på tygel, bjöd framåt och allt vad du nu gjorde. Du gick iallafall underbart och även fast du inte går så underbart alla dagar eller bökar i boxen kommer jag alltid älska dig. Du är mitt allt jag älskar dig. Vissa dagar när jag är ledsen så tänker jag på dig och allt vi har gjort tillsammans jag ångrar ingenting. När du var skadad gick vi ut och gick med dig och skrittade dig lite då och då. Det var kanske inte det roligaste men så fort jag är nära DIG glömmer jag alla bekymer och allt dåligt. Älskar dig!

//Cecilia
 


Kommentarer
Lovisa

Varför använder ni ett pessoabett? :s

Svar: För att han ska lyssna bättre i hoppning :) Vi använder det bara i hoppningen annars går han på vanliga bett :D
Cecilia

2012-11-03 @ 14:31:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0