Mål!

Bra kämpat alla bergums tjejer!
Vi tar dom nästa gång ;D
Vi släppte in 8 mål jag släppte in 5 av dom jag kunde ha tagit iaf två av bollarna 
vilket känns väldigt tråkigt.
Just den känslan när man snuddar vid bollen....Och bollen kommer in är ett rent h******!
Men ibland går det bara inte :( Och så är det!
 
Men det bästa med matchen var att jag satte mål!!!
Ett skiiit snyggt mål...Hhahahahha nej men ett mål är ju ändå et mål <3
Jag dribbla förbi målvakten och passa in bollen i mål :D
Även Matilda och Edith gjorde några snygga mål :)
Bra jätte kämpar tjejer älskar er alla!
-LYCKAT-
 


Kommentarer
domi

hoppas det blir bättre nästa gång!

Svar: tack!
Cecilia

2012-10-08 @ 16:30:50
URL: http://queenofpoland.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0