Svara på några av frågorna ;)

JAo nu svarar ja på frågorna ;) 

av:JUNEPHOTO
Gillar du choklad?
Svar: Jah älskar choklad ;) !!!

av:Linn Berätta om din häst!
A:Hur länge har du haft henne/honom?
B:Ras?
C:Hur gammal är den?:)
a,Svar:Jag har haft honomi 3 år ;)
b,Svar:New forest :D
c,Svar:Han är 13 år och 14 i år^^
Här kommer en bild på han ;)


Av:Rebecca Hur många gånger i vecka rider du? :)
Svar:2-gånger för har så grymt mkt läxor ;)


av:Me Vad vill du jobba som?
Svar:Jag vet inte riktigt ;)

av:Sarah Hur många år är du?
Gillar du att rida dresyr?
Varför började du blogga?
Svar:jag är 12 år snart 13 år
Nja jag gillar mer dressyr ;)
För att mina kompisar ville det^^

Av:Siri♥ tre bästa vänner?
5 favorit appar (iphonen)?
2 favorit sporter
Svar:Mina 3 bästa vänner är ebba ebba o fillan <3
Facebook,youtube,kamran,lolcam och PvS ;)
Att rida och att speja fotboll ;)

Skrattar du mkt? :)
Svar:Jaaaah hella tidin typ ;)
(Ett gott skratt förlänger livet vettu <3

P u s s  c e c <3



Kommentarer
jenni

fin blogg :)

2012-03-06 @ 22:12:14
URL: http://jennis.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0