gästbloggning av Hääääänii :D

näääämeen tjeeeeeenaa!
Jag heter Hanna och kallas haaani!
Idag har jag haft skolavslutning före cec.
Och sen åkte jag hem till Moa med Sosso o Ed,
sen stack vi hem till Ed ochs en t miig :D
Och återigen så GICK jag till sandra där cec o resten
av kompaniet va hahahaha.
Och vi badade och och käka grillat hehe :P
Och nu är jag hemma hos Cec och ska nana snart hihi,
för vi ska upp fett tidigt och locka håret ...
Men jag vill bara säga sen att denna veckan och förra
veckan så var det en sorg i otp och det va så otroligt
tråkigt men tänker inte skriva vad som hände...
Men nu kommer det som jag egentligen ville säga och det va att
jag önskar alla ett så jäääävla fett roligt sommarlov!
HELL YEAH! <333



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0