Hejsan ;)

Hej hej, Cecilia är i Thailand just nu och har det fin och medan hon är där så kommer jag blogga på hennes blogg. Jag heter Amber och har gäst bloggat här en gång innan.

Nu skall jag berätta lite om min dag, i morse var jag på min systers innebandy match med min mamma och moster och dom van med 9-4, sen efter det gick vi på en restaurang i stan och åt lite. När jag va i stan så köpte jag ett par G-star byxor och två Marwin linnen (orkar tyvärr inte lägga upp bilder på det blir så jobbigt) :) och nu sitter jag här fast jag ska göra läxorna lite senare också. Usch hatar skolan gillar den bara för att man träffar sina vänner <3



puss och hejdå! ;* <3

Bild från: weheartit.com



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0