Underbar vecka framför mig

Har en underbar vecka framför mig <3 :)
 
Måndag: Bara vara typ plugga lite(vara i skolan slutar två :D), kanske vara med ngn <3
Tisdag: Gå till skolan slutar halv tre :I, Packa inför morgon dagen, Kanske dra till stallet och rida säga hejdå till     Suppe och annat.
Onsdag: Vara i skolan till typ 13 ngt och sedan sticka in till Centralen :) 13:35 går ju toget^^ Möter Ebba vid  Stockholms central kl:16:50 Sedan åker vi hem till henne en snabbis(tror jag) och sedan vidare till solna/friends arena på ONE DIRECTION <3 <3 Efter det blire hem till Ebba igen :D <3
Torsdag: Bara chilla lite med Ebba, kanske dra till stan en sväng m.m <3 Kommer bli en toppen dag :D
Fredag: Åker tyvärr redan hem från Stockholm,Men har säkert haft tre underbara dagar :D <3
Lördag: Upp kl 04:30 och dra till stallet :D Och sedan vidare till Svenljunga ridklubb för andra lag tävlingen till Gota cupen :D
 
 


Kommentarer
:)

Kolla in min andra blogg :))

2013-05-07 @ 18:58:38
URL: http://Maybgirls.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0