Underbar dag

Hahah började dagen med att äta frukost tsm med Malou S. Såklart åt vi vårt eget gjorda bröd. (visst är vi duktiga?) Efter att vi hade gjort iordning oss, körde pappa in oss till stan. Där vi sedan träffade Hakim H och Daniel T. Sedan gick vi runt inne i 5:an och kollade i lite olika affärer. Daniel och Hakim gick in i BR ;) Efter att ha gått runt inne i 5:an ett tag gick vi till en affär som hette Stay Hard tror jag. Iaf vi hade sjukt kul. Klockan tjugo i tre tog Malou tåget hem och jag tog bussen tillbaks hem till mig. 
 
Sedan körde pappa hem mig tilll Ebba på moppen :D (Vart skit kul att åka) Så jag var hemma hos Ebba G till typ 6 tror jag. Vi gjorde inte så mycket pratade mest, spelade lite fotboll mot hennes brorsa osv. Iaf sen när jag kom hem kollade jag såklart det nya PLL avsnitet. Som var ett av det bästa på länge, tycker jag i alla fall. 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0