:D

Skolavslutningen vart helt okej har tyvärr inga bra bilder pga det dåliga vädret imorse :( Iaf vi fick ju våra betyg för denna terminen :I Fick helt okej betyg i allt :D Vilket jag är väldigt glad över  :* Fick bara C:n förutum sex st B:n :D
 
AHahaha iaf efter skolan drog jag och Hakim först till Lisse som inte var uppet :/ Efter typ tio minuter kom Daniel med till lisse :) Efter en stund så öppnade det så då åkte vi Balder ;) Vilket vart as kul <3 Sen kom mina andra kompisar jag skulle träffa :* <3 Vart as kul att träffa dom :D Iaf då gick vi tjejer och åkte svarta tåget sen ringde Daniel så då fräffade vi dom igen och åkte colorado typ två ggr :D Efter det åkte vi radiobilarna typ tusen ggr :D <3 Och efter det åt vi, sedan vart jag tvungen att gå :för skulle hoppträna :I <3 Vilket gick väldigt bra, Hoppade 1.20cm i slutet så man kan ju inte vara annat en nöjd :D
 
Och imorgon blir jag ju 14 år Hhahahahahaha kommer bli as tråkigt för vi ska iväg på ngn fotbolls cup med min brorsas lag :( <3
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0