♥ One Direction ♥

Tjenixen allihopa! Idag har jag bara haft massa tråkiga lektioner och så slutade jag jätte sent idag. Och då hade jag inte tid att va med kompisar för jag måste hinna plugga och så med. Men nu ska jag inte skriva mer om de fööör detta inlägget är speciellt för 1D ♥ Jag kan ju förs skriva vad som beskriver allt med dom... Dom är bäst, söta, snygga, heta, sjunger som änglar, grymma, gulliga, vackrast och BÄST, helt klar bäst! Jag tycker deras bästaste låt är "What makes you beautiful" Men dom har ju många fler bra låtar. Men mest varför jag skriver om dom just idag är för att på onsdag så fyller lilla Harry Edward Styles 18 år!!! Jippie ♥
Så nu kommer lite gulliga bilder på dom sköna killarna



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0