Heeej :D

Hej alla Cecilia's läsare! Förlåt att inte jag bloggat på hennes blogg så mycke men jag har inte haft tid alls! :(
Men aja, i måndags sov jag över hos Matilda med Moa och Pauline! Vi hade jätte skoj och sen dagen efter va de ju alla hjärtans dag så vi "firade" den tillsammans efter som vi är forever alone och inte har någon pojkvän. Vi var ute och åkte pulka hade snöbolls krig och så bygde vi en snögubbe som blev jätte lång! nästan lika lång som Matilda, den blev längre en mig i alla fall och jag e 1,60 cm. Sen igår så hade jag fotbolls träning och de va jätte jobbigt den jobbigaste träningen jag haft! Så nu har jag tränings värk, borde ha stretchat mer....♥

Hej då! Nu kommer en fin bild på våran snögubbe och Matilda! <3
www.theonedirection.devot.se


Här e söta Matilda med våran Clas-Göran!



Kommentarer
Noomi

såå söt snögubbe! :D

2012-02-29 @ 16:06:31
URL: http://noomianddomino.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0