Älsjön! ;D

Halloj allihopa! Idag har det varit en toppen dag! Först så vaknade jag som alltid och sen så kom Mo och Matilda. Vi gjorde varm chockad för vi skulle upp till en sjö nära mig som heter Älsjön. Det var jätte mysigt för vi hade picknick också med kakor och sånt. Moa och Matilda tog lite bilder och så gick vi på isen. Jag och Moa gick ut till hopptornet vi vågade först inte men sen så gjorde vi det! Det va rätt läskigt när vi gick tillbaka för isen sprack och det är lixom jätte djupt där så vi skrek och sprang in till land, haha. Fast som tur dog vi inte bara nästan ;) När vi gick hem igen så ville vi åka pulka på min backe så då gjorde vi de, det var så kul så vi gick till himlabaken som är en stor backe där det är perfekt att åka pulka på! Fast vi hade ingen pulka vi hade en badmadras! haha. och varje gång vi gick upp för backen sjung vi jätte högt!


Bilderna är tagna av Matilda http://www.alltimitthuvud.devote.se


Jag fick panik och klättrade ner! Hehe en liten svindel attack

Bild på Mig och Moa när vi är på hopptornet!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0