Svår dag:(

Haha har inte riktigt vart min dag idag 👎❤ det började med att jag inte hittade någonting plus att jag vart as tröt :( sen vart det ut i backen där jag ramlade rakt in i skogen och sedan vart jag nära på att bli påkörd av ngr andra som åkte in iskogen. Hahah sen så krockade jag.eve.pappa och gabbe elr ja alla körde på mig så då ramlade jag såklart igen ;) Sen fastnade mina skidor så att jag körde över Carro. Asså det är inte min dag idag Asså ;( ❤ haha iaf har jag haft väldigt skoj ❤😉



Kommentarer
Anonym

synd om det som hände :(

2013-02-07 @ 15:50:23
Anonym

inte direkt din bästa dag :(

Svar: Haha nej det kan man inte säga :)
Cecilia

2013-02-12 @ 11:41:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0