2:a och 1:a

Har ju varit på Ulricehamn och det gick super bra :) För både mig och resten av alla gråbo ekipage ;) Tror vi fick c.a 15 rosetter<3 Allla var sjukt duktiga riktigt kul :D I lag klasen kan gråba lag 2 etta så vi har 20 poäng efter första tävlingen :D <3 Skit duktiga vart vi :* <3 Själv kom jag tvåa individuellt och andra gången kom vi till omhoppning men vi rev tyvärr ett hinder där :* <3 Men det var mitt fel glömde vilket hinder vi skulle på :I <3 Hahaha man är ändå sjukt kul och värt :D Skit nöjd ':) Vill även tacka Ebba och min mamma för att dom följde med :D Aa juste Olivia en annan tjej som jag brukar träna med blev placerad i båda klasserna 6:a tror jag i båda :D Lovisa var också där men fick tyvärr ynka 4 fel på hinder :( Men dom var ändå sjukt duktiga :D Alla var riktigt duktiga! <3 Har kommer lite bilder ifrån dagen :)
 
Wilma är hon på den vita hästen till vänster :D Sen kommer jag på den brunna hästen, På den ''fläckiga'' hästen sitter Moa ;) och på den vita hästen till höger sitter Linnea:) Tillsammans är vi gråbos ridklubbs lag2 :D <3
 
Jag och sötisen :* <3
 
Till vänster är Olivia :*  Lovisa i mitten<3 och jag till höger ;D
 
Jag och Olivia när jag kom tvåa och hon 6:a <3 :*
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0