Km

I helgen blirre Km-helg :)
Storås skaa ha sitt klubbmästerskap och jag ska ställa upp!
.'.'.'.'.'.'.'.'.'.'.'.'.'.'.'.'.'.'.'.
.'.'.'.'.'.'.'.'.'.'.'.'.'.'.'.'.'.'.'.'.'.'.'.'.'.'.'.
'.'.'.'.'.'Önska'.mig'.'.lycka'.'till.'.'.'.'.'.'
.'.'.'.'.'.'.'.'.'.'.'.'.'.'..'.'.'.'.'..'.'.'.'.'.'.'.'.'
.'.'.'.'.'.'.'.'..'.'.'.''.'.'.'.'.'.'.'.'.'.'.
 
Lördag/Km dresyr:
-Vakna c.a kl:08:30,äta frukost m.m.
-Åka till min egen häst och göra i ordning han m.m.
-Göra iordning transporten
-Köra i väg till storås kl:10:30
-Mamma som också ska tävla rider fram Suppe
-Jag går och gör iordnig Augus tsm med Filippa
-Rider fram August(har första start)
-Rider  CR L:c
-Nästa  gång jag ska in är det Km L:b (August en gång och Suppe en gång)
-Kommer förhoppningsvis få en roset iaf i CR
 
Skriver kanske lite mer i morgon om Dressyren ;)
Kommer kanske ngr kort imorgon med ^^
 
P.s skriver lite hur jag har täkt om söndag/Km hoppning imorgon <3
Ha en mysig kväll^^
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0