Yeeey!

Yeeey hade kort dag i skolan idag :D <3 Plus att kl:1o:33 åkte jag och farmor til tandläkeren ang. min tandställning. Tanläkaren spände åt den och byte tråd ( Hhaahahajag vet att det är jätte intressant ;) )  Iaf efter det åt jag och farmor soppa på cafet där för hade nämligen bamba i skolan samtidigt så då åt jag på cafet ist :D <3 Det var skit gott tyckte både jag och farmor :) Jag fick även en bulle av snälla/bästa farmor <3 :D Så det var en lyckad dag framtills typ för en timme sedan då mina tänder börja värka :((((((( Det gör skiiit ont :/ Men snart ska jag ta bort tandställningen så då blir det braaaaaaa :D <3 Aja här kommer en bild iaf på mig från Thailand:*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0