2 år....

Idag var det 2 årsen du lämna jorden... Saknar dig och ditt glada humör! Även fast vi inte träffades så så ofta kanske inte mer en 5 gånger på ett år ibland ska du veta att du lämmnar ljupa spår i mitt liv. Saknar julaftonana när vi kollade på kalle tillsammans hela släkten/familjen... Och när vi en gång beställde hem tre stora familje pizzor m.m. Minns din lilla(stora) gris du hade när jag var liten  och att vi gjorde pussel på golvet framför tv:en hemma hos dig. Eller när hela släkten hade dukat långbord i din trägård och åt kräfter.. Eller när vi plocka flera ICA  kassar med bigaråer från ditt stora bigarå trad. Johan brukade klätträ upp och skaka ner dom... Eller när vi borsta hundarna och dom fälde... Eller det att du alltid gaj mig och Gabriel glass efter maten. Vi kanske inte har gjort så jätte mycket tillsammans men det jag minns var underbara grejer vi gjorde. <3 Vi har nog pratat om massor av grajer men jag har inte sagt att jag älskar dig... Nu är det försent att säga.... Men jag tror att du redan visste det. :) Jag hoppas att du har det roligt i himmlen och att du någon gång kollar ner på mig och beskyddar mig <3 Tänker på dig ibland när jag kollar upp på himmlen... :) Hoppas du ser till mig ibland. Älskar dig världens bästa morfar!  Du kommer alltid finnas i mitt hjärta <3 Hoppas du vet det!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0