Thailand <3

Heej i det här inlägget tänkte jag berätta
vart vi ska i thailand^^

Men inte i rätt ordning men c.a ;)

Först ska vi ialla fall till Hua hin
För att min faster och farbror är där ;)
Så vi stannar någ där i några dagar ;D
Kanske gå på flyttandemarknaden :D
Här kommer en bild på hua hin


Efter det vet jag inte men ett annat ställe vi ska till Koh chang
I koh chang ska vi b.l.a. rida på elefanter (Y)
Och snorkla kommer se massor av nya grejer under ytan ;)
Det kommer bli jätte kul för jag har aldrig
ridit elerfant elr snorklat tidigare :)


Seda ska vi även till Koh samet
Vi ska ditt och kolla på staden,bada,äta gå mat,
sola m,m ;)


Sen ska vi till andra ställen som jag inte minns men
kommer bli en fantastisk resa ! (Y)

Men det sista stället vi ska vara på,
är bangkok thailands huvidstad ;)
Där ska vi blandannat shoppa |_|
Och kolla på kulturen :P :D

har ngn varit i thailand?

P u s s  c e c <3



Kommentarer
Moa Wilund

Vill med åka utomlands när du lägger upp såna fina bilder! :)

2012-01-17 @ 22:04:20
URL: http://moawilund.devote.se
Cecilia <3

HaHa <3

2012-01-17 @ 22:33:37
URL: http://cec.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0