GästBlogga! :D

Hej hej! :)
Jag heter Amber och går i Cecilia's klass och tänkte gästblogga lite ;)


Eftersom jag inte gjort något idag mer än att spelat Minecraft och gjort läxan tänkte jag skriva om igår!
Igår var jag hemma hos Daniel med Moa och Tim, fast Tim kom lite senare än jag och Moa. De va jätte kul för vi åkte fyrhjulig i skogen typ. Jag typ älskar att åka fyrhjulig de brukar jag göra när jag är i Norrland och i Thailand. Moa tyckte inte de va roligt alls men hon satt längst bak och de va inte så skönt att sida där tror jag för de va någon hård grej där :P Men jag satt i mitten och Daniel längst fram för de va ju han som körde. När Tim kom så ville Moa inte åka så då åkte bara jag Tim och Daniel. De va as kul för vi åkte typ på ett gupp så trehjulingen typ flög!!! För vi åkte upp för en backe och Daniel skrek typ till oss "LUTA ER FRAM NU OCH HÅL I ER HÅRT". De va typ de roligaste jag har gjort på veckan :)

Pussar och kramar från mig! <3

Bild från: Weheartit



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0