Som På Film

Tjenixen! Idag va de jätte fint väder och jag va med Moa, Matilda och Pauline. Vi var hemma hos Pauline och drack oboy och hade det mysigt! Efter det så gick vi en promenad till en liten sjö som jag alltid glömmer namnet på. Det var i alla fall jätte super duper mysigt att gå en promenad i skogen för de va snö och så såg alla granar så fina ut! Det började snöa också på vägen så det blev ännu finare för de kom inte mycket snö åt gången det typ snöade så som de brukar göra på filmer. Det va som på film i skogen så fint var det! Men de va mysigast när vi kom fram till sjön, vi gick på isen också innan vi gjorde de så planerade vi en plan hur vi skulle göra om någon ramlade i. En ganska bra plan!

Nu kommer lite bilder som jag tog från värdens bästa Matilda's blogg www.alltimitthuvud.devote.se 


Jag är till vänster och Moa till höger



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0