Prov :/

Imorron blire prov för lila stakars mig ;/
I No om planeterna :P
Hoppas jag blir godkänd :S ;)
Hihi det går säkert bra :D........
.........hoppas jag ;)
Efter som jag har thailand medan dom andra i klassen gjorde
deeeeeeeeeeeet :)

-------------------------------------------------

Idag har jag inte gjort så mkt ;)
Vår sista lektion sllutade halv 2 så jag har mest slappat :D
Fast fick ju gå "hela" vägen hem till mig i regnet ;)
hihiih jao
Men senare ska jag iallafall rida vilket ska bli väldigt roligt xD
Tror det blire dressyr i dag :)
Jag skriver mer  ikväll om ridpass :)
_
| |
____| |____
|____  ____|
| |
| |
| |
| |
| |
|_|

Saknar diiig änu <3
Snövit :`(

P u s s  c e c <3



Kommentarer
Chong ☆ ¸. • * ¨ * • ☆

Fin blogg! :)

2012-02-26 @ 22:12:44
URL: http://twoasiians.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0