Miss u

Saknar alla mina kompisar jag hade innan.. ja innan alla dom förendrades. Fast jag förendras ju också. Men bara för att man förendras betyder det inte att man måste förendras och bli kaxigare man kan ju bli snällare eller bara förendras så lite så attman inte märker det själv ;) Fast även fast man förendras väljerman själv hur man är och vem man/vilka man vill vara med. Ni är helt enkelt helt nya personer vissa helt enkelt underbara och vissa.. ja dom har ju blivit som dom är! Litte sorligt för har kännt vissa av personerna i nästan hela mitt liv. 
Saknar inte dig, saknar ditt gammla DU!
 

Men som tur finns det forfarande vänner som Edith <3333
Du är mitt allt Edith!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0