Stallet <3

Nu ska jag snar gå och lägga mig men först kan jag
berätta om min mindre bra början på dagen :/

Först så fick jag tyggummi på min mob
som inte gick bort,
men tillslut fick jag bort det.

Jag spilde mjölk mellan bena
så det såg ut som jag kisat på mig
men torka 10 min innan skolan började.

Sen var det massor av glas
som bussen körde över.

Sen hade vi typ test i Eng
kunde ingenting

Men som tur vände min otur :)
På bilden fick vi jobba med lera .
Sen när jag kom hem åt jag goa pankakor med mycker socker :D
Jag var väldigt stolt över mig själv
tyckte jag satt i väldigt bra sitts
o det tyckte mamma med
(red utan stigbyglar)
God natt! <3

Pöss cecilia <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0