Lucia :D ;)

Heeej jag har inte hunnit blogga idah
för har varit i stallet en hel del av dagen ;)
Jag åkte till stallet c.a kl:10:50
när jag kom ditt hade vi samling inför luciatåget
Åkta såklart ditt som tomtemor...
hihhihihhi

Efter samlingen och uppvärmningen
gick vi för att ta in hästarna/ponnyrna och gjorde dom redo :)
Sen åt vi (jag åt på MC ;D)
Sen vi som är med i US gick i genom grennarna för gymkhannan och
vilka hästar vi skulle ha.
Mitt lag Roanna,Astrid.Wiktoria och jag skulle ha Suppe och finnese :)
Vi vann fast Astrid och Roanna åkta av finnese ;(
Och jag åkte halvt av suppe ;)
Men vi vann så spela roll XD
Efter det var det dags för luciatåget som jag var med i ;)
Gick JÄTTE bra tyckte jag !

Ser ni mig?
Jag är tomten på hästen XD


pusss cec <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0