Gästbloggning av Ebba

Hej alla Cecilias bloggläsare!
Cecilia ville att jag skulle gästblogga här så nu gör jag det. Jag heter Ebba som ni kanske ser i rubriken xD
Jag är 14 år och bor ca 15 minuter från Cecilia.  Vi brukar vara med varandra på helgerna, vi rider även i samma ridgrupp på måndagar. Vet inte riktigt vad jag ska skriva,,, vi har känt varandra i typ 3 år.
Jag har haft en blogg innan, men har tagit bort den. Funderar på att skapa en ny, en jag vet inte? ointressant i know..
Jaja, har inga bilder eller så så detta får bli ett bildlöst och tråååkigt inlägg. Kanske gästbloggar här ngn mer gång med bilder osså, vem vet ;)

Nu ska jag vara lite mer socialt med Cecilia, vi sitter och kollar på film. Pusss Ebba.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0